Politica de retur

Vă rugăm să consultați cu atenție prezenta politică referitoare la returul bunurilor comandate.

Utilizând și/sau vizitând acest Site (inclusiv tot conținutul disponibil prin acest Site) acceptați automat termenii si condițiile de utilizare a Site-ului, cu toate consecințele ce decurg din acceptarea acestora.

Toate bunurile comercializate de către Eurocar Service Teleorman SRL sunt însoțite de factură fiscală și certificat de garanție și sunt interschimbabile cu piese originale conform cataloagelor și listelor editate de producători.

 

Dreptul de returnare a produselor

 Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin dreptul de retragere din contract se poate face în termen de 14 zile de la primirea produsului și este aplicabilă doar Clienților care sunt Consumatori - persoane fizice și care au achiziționat produsul la distanță respectând condițiile OG nr.34/2014, care precizează: "consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendarisice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere"

Eurocar Service Teleorman SRL  vă oferă produse de foarte bună calitate ale celor mai cunoscuți producători din domeniu. Înainte de a face o comandă, parcurgeți cu atenție toate informatiile și imaginile ce însoțesc produsul dorit pentru a vă face o imagine clară și completă, și verificați dacă produsul corespunde necesităților dumneavoastră din toate punctele de vedere și consultați secțiunea Termeni și Condiții. Daca detaliile furnizate nu vă sunt suficiente, scrieți-ne la adresa de e-mail: comenzi@eurocartr.ro .

Vă stăm la dispoziție cu orice alte informații pe care le solicitați.

Dacă totuși sunteți nemultumit de produsul primit, îl puteți returna împreună cu documentele însoțitoare, iar noi vă vom înapoia contravaloarea acestuia, conform legislației române în vigoare. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalitați și fără învocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

 Returnarea produsului o veți putea face după ce ne înștiințați în scris despre intenția dumneavoastră la adresa de e-mail comenzi@eurocartr.ro  sau prin completarea formularului pus la dispoziția dumneavoastra pe site-ul www.piesedaciaoe.ro   , la adresa https://piesedaciaoe.ro /returneaza-produs.

Produsul se returnează împreuna cu toate accesoriile originale și documentele care l-au însotit la dumneavoastră: factura fiscală, instrucțiuni de folosire si certificat de garanție.

Produsul returnat trebuie să nu prezinte urme de uzură sau montaj. În cazul în care produsul returnat a fost folosit, vânzătorul își rezervă dreptul de aplica o taxă pentru readucerea produsului la starea dinaintea vânzarii.

Conform legislației romane în vigoare, cheltuielile de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de catre cumpărător.

Eurocar Service Teleorman SRL va returna contravaloarea produsului în cel mult 14 de zile calendaristice de la data recepționării produsului de către un reprezentant al vânzătorului.

Nu se admite retur pentru produsele aduse pe comandă la cerița expresă a clientului.

Reclamațiile referitoare la neconcordanța dintre marfă și factură se acceptă numai dacă acestea au fost sesizate în scris în termen de maxim 2 zile de la livrare.

Vânzătorul este exonerat de răspundere privind garanția sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:


a) piesele nu au fost montate într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român pentru tipul de manoperă executată,

b) piesele s-au defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate,

c) piesele au fost utilizate pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului,

d) piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se înlocuiau,

e) piesele s-au uzat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autovehiculului,

f)  atelierul de reparații care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător,

g) autovehiculul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de producător sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare,

h) autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice, etc.)

i)  piesele prezintă urme de lovituri, zgrieturi, îndoituri, rupturi, deformări chimice sau mecanice sau sunt uzate datorită exploatării normale.

 

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție va prezenta împreună cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:


1. Factura de achiziție sau bonul fiscal emise de catre Eurocar Service Teleorman SRL.

2. Certificatul de garanție care a fost eliberat la vânzare.

3. Dovada efectuării montajului într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executată (bon fiscal, factură fiscală și deviz de montaj).

4. În cazul compresoarelor de aer condiționat, este obligatoriu, copie factura de achiziție uscător, filtru uscător și supapă expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că s-au inlocuit compresorul, uscătorul, filtrul uscător, supapa de expansiune, iar instalația de aer conditionat a fost curațată și ulterior uscată cu azot.

5. Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constată defecțiunea și unde sunt explicate cauzele apariției acestei defecțiuni, inclusiv raportul generat de tester/ diagnoza acolo unde este cazul (de exemplu: debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frană, etriere, sisteme frânare, injectoare, etc). 

6. Copie după autorizația tehnică R.A.R. a atelierului de reparații în care s-a efectuat montajul.
7. Formular reclamație garanție care se eliberează de catre vânzator (acolo unde este cazul)
8. Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului în cauză.



IMPORTANT: În cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/ kit atunci trebuie predat în aceeași formă. (de exemplu: Set/ kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul reclamat provine numai de la rulment). În cazul în care expediați piesele prin curier vă rugăm să ne comunicați și în scris la comenzi@eurocartr.ro  data la care ați predat piesele curierului și numărul de expediție (AWB).

 

Se acordă garanție pentru anvelopele auto dupa cum urmează:


- 24 de luni de la data vânzării, cu condiția utilizării anvelopelor în regim normal și cu respectarea parametrilor imprimați pe anvelopă.


Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație iar anvelopele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, conform legii.

Eurocar Service Teleorman SRL  este exonerată de răspundere privind garanția sau aceasta poate fi anulată in urmatoarele cazuri:


a)   Utilizarea anvelopelor dupa depașirea adâncimii minime legale a benzii de rulare.

b)   Numărul  DOT este indescifrabil.

c) Montarea/ demontarea anvelopelor într-un service neautorizat RAR, echilibrarea necorespunzatoare a ansamblului anvelopă-jantă.

d)  Alegerea și montarea incorectă a dimensiunii, fără a fi în conformitate cu caracteristicile prevăzute în cartea mașinii.

e)    Montarea pe jante deteriorate, deformate sau ruginite.

f)     Montarea anvelopelor de tipuri diferite pe aceeași axă.

g)     Anvelopele prezintă taieturi, înțepături, lovituri, crăpături provocate de corpuri ascuțite, dure, de gropi sau borduri, prezintă urme că asupra lor s-a intervenit mecanic, chimic sau termic, sau au suferit reparații de orice natură.

h)   Defecțiuni ale autovehiculului: funcționare defectoasă a sistemului de frânare, abateri ale unghiurilor ansamblului de direcție, suspensie defectă, telescoape defecte sau uzate peste 50%, jocuri in rulmenți, pivoti, bucșe sau brațe, improvizații ce nu respecta regulile de siguranță ale circulației și de întreținere a autovehiculului.

i)   Anvelopele sunt utilizate în regim de curse automobilistice sau competiții, sunt supuse unor situații accidentale (incediu, accidente de circulatie imputabile conducatorului auto sau hazardului), sunt afectate de starea drumurilor și conducerea autovehiculului (impact cu corpuri dure, frecări laterale sau centrale).

j)    Sunt reclamate denivelări, umflături, disconfort, vibrații după atingerea unui nivel de uzura mai mare de 10% din înalțimea initială a profilului. Acestea trebuiesc reclamate imediat dupa inceperea utilizării anvelopei.


Reclamațiile pentru orice fel de trepidații se vor putea face numai înainte de parcurgerea unei distanțe de maxim 500 kilometri.


Nu se considera defecte de fabricație, defectele ușoare de pe flancurile anvelopelor aflate in zona de îmbinare a pliurilor.

 


Eurocar Service Teleorman SRL nu îngrădeste dreptul la retur conform OUG nr. 34/2014.


Dupa ce vom recepționa returul în depozitul nostru și vom verifica starea produselor returnate, vă vom comunica statusul returului.



Daca produsele returnate:

- au ambalajul deteriorat, fără etichetele si inscriptionările specifice;

- nu se află în ambalajul original în care au fost livrate;

- sunt lipsite de accesoriile și componentele originale;

- prezinta urme de montaj, vopsire sau sudură;

- sunt de origine (OE) și sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului - seria de sasiu sau acestea au fost comunicate eronat;

- sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranță (de exemplu: airbaguri, centuri de siguranță), huse, atunci, în aceste situații descrise mai sus vi se va comunica (daca este cazul) și costul aducerii acestora la conformitate, pentru a putea fi repuse in vânzare.



În cazul în care produsul returnat nu respectă condițiile de retur, returul nu se va accepta. În acest caz produsul  va fi returnat către destinatar, cu plata transportului returului la destinație.