Termeni și condiții

Bine ați venit pe website-ul piesedaciaoe.ro (numit în continuare “Site”)

Vă rugăm să citiți acești termeni și condiții cu atenție înainte  de a folosi website-ul.

Prezentul document stabilește termenii și condițiile de utilizare a acestui Site și condițiile de achiziționare a produselor comercializate  prin intermediul Site-ului în raport cu persoanele fizice și/sau juridice care accesează acest Site.

Utilizând și/sau vizitând acest Site (inclusiv tot conținutul disponibil prin acest Site) acceptați automat termenii si condițiile de utilizare a Site-ului, cu toate consecințele ce decurg din acceptarea acestora.

Eurocar Service Teleorman SRL își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe website.

1.     Informații despre website

Magazinul online disponibil la adresa de internet piesedaciaoe.ro  este administrat de Eurocar Service Teleorman SRL, cu sediul în România, jud. Teleorman, mun. Alexandria, str. București nr. 187, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe langă Tribunalul Teleorman sub nr. J34/802/1994, cod unic de înregistrare fiscală RO 7213707, denumită în continuare Societatea.

Întregul conținut al acestui Site – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică WEB, scripturi, programe și alte date – este proprietatea Eurocar Service Teleorman SRL și este aparat de legea pentru protecția drepturilor de autor,

2.     Definiții și termeni

Termenii și condițiile se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri comercializate prin intermediul Site-ului.

Magazin online/ Magazin – website-ul administrat de Eurocar Service Teleorman SRL disponibil sub domeniul www.piesedaciaoe.ro prin intermediul căruia Societatea desfășoară activități comerciale, bazate în special pe vânzarea de bunuri.

Vanzator – Eurocar Service Teleorman SRL

Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoană juridică, legal constituită, înregistrată pe Site, direct sau prin reprezentanții săi legali, care prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termeni și condiții,

Cumpărător/ Client – orice persoana fizică care are varsta peste 18 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică, legal constituită, care își deschide un cont pe Site, care are sau obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic, etc.) în baza creării unui cont și/sau în baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care, acceptănd Termenii și condițiile, efectuează o comandă validă pe Site (inițiază, completează și finalizează o comandă).

Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Utilizatorului/ Cumpărătorului transmiterea comenzii și care contine informații despre Client/ Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (comenzi, facturi, garanții bunuri, etc). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.

Coș/ Coșul meu – secțiunea din cont care permite Utlilzatorului/ Cumpărătorului să adauge bunuri pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care bunurile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea comenzii, Utilizatorul/ Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a bunurilor prin primirea de comunicări comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online găzduit la adresa web www.piesedaciaoe.ro și subdomeniile acestuia.

Comanda – declarație (sub formă de document electronic) a Clientului prin care acesta își exprimă voința de a încheia un Contract de Vânzare prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, precizând produsele pentru care Clientul depune o ofertă pentru încheirea unui Contract de Vânzare și furnizând datele Clientului, necesare pentru încheirea unui Contract de Vânzare, necesare pentru încheierea și rezilierea Contractului de Vânzare, Comanda va primi un număr. Acceptarea comenzii înseamnă încheirea unui Contract de Vânzare (a se vedea definiția “Contract de Vânzare” .

Bunul (Produsul) – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în comandă, ale căror caracteristici au fost agreate de cumpărător, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat, inclusiv documentele aferente menționate în prezentul document.

Prețul – exprimat in Lei (RON)sau în altă monedă, include TVA, conform legislatiei în vigoare și constituie suma datorată Vănzătorului pentru transferul dreptului de proprietate asupra bunului către Client în conformitate cu contractul de vănzare. Prețul bunurilor sunt afișate pe site-ul magazinului Online. Aceste prețuri nu includ:

a)              Costurile de livrare, care depind de metoda de livrare a bunurilor selectate de Client. Costurile de livrare sunt de fiecare dată prezentate la selectarea metodei de livrare, cu excepția cazului în care se indică altfel în  descrierea Bunului dat;

b)             Costurile percepute de operatorii de plăți în legătură cu tranzacția.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de bunuri având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Prevederi legale – Legea nr. 287/2009, Legea nr. 365/2022, OUG nr. 34/2014, OUG nr. 140/2021, OUG nr. 58/2022, HG nr. 686/2022, Ordinul ANPC nr. 449/2022, s.a.m.d.

Lege privind protecția consumatorilor – OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, OUG nr. 140/2021 referitor la garanții de conformitate și garanții comerciale pentru produse.

Contract de vânzare – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vănzătorului și a Cumpărătorului, în sensul art. 2, pct.7 din OUG nr. 34/2014, referitor la vănzarea de catre Vânzător către Client a produselor (bunurilor) în schimbul achitării de către Client a Prețului plus orice alte costuri suplimentare, inclusiv costurile de expediere, ale căror termeni sunt specificați în prezentul document. Contractul de Vânzare este încheiat între Vânzător și Client prin mijloace de comunicare la distanță, după acceptarea comenzii de către Vânzător în conformitate cu principiile stabilite de acești Termeni și Condiții. Contractul de Vănzare priveste in special Bunul, caracteristicile sale principale, Prețul, costurile de expediere și alte condiții relevante. Fiecare bun este subiectul unui contract de vânzare.

Comanda validă confirmată de către Vânzător, conform celor specificate în prezentul document, constituie Contract.

Conținut – reprezintă:

§     toate informațiile de pe website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/ sau conținut multimedia prezentate pe Site, care sunt deținite de Eurocar Service Teleorman, acesteia fiindu-I rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/ sau publicare);

§     conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor/ Cumpărătorilor/ Clienților de către Vănzător prin mijloace electronice și/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

§     orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/ colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului/ Clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

§     informații legate de bunuri și/sau prețuri practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;

§     date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review/ Părere – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul respectă sau nu specificațiile menționate de către Vânzător și/ sau producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/ Client/ Cumpărător față de un Bun sau Serviciu. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare bun putănd primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/ Client/ Cumpărător asupra unui Bun.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formulă de adresare către alți Utilizatori/ Clienți/ cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile din pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/ Clientului/ Cumpărătorului care a adresat o întrebare în website, în pagina unui anumit bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/ Client/ Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene și Conditii.

Comunicări comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/ SMS/ telefonic/ mobilepush/ webpush) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la Produse/ Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri adăugate în secțiunea ”Cont/ Coșul meu” sau secțiunea ”Cont/ Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun de către Vânzător Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/ sau descrierile Bunului așa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor și/ sau promoțiilor desfășurate de către Vânzător într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Link – legătura între documente/ module/ pagini aparținând Site-ului (link-uri interne) sau între Site și alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri externe).

Drepturile Clienților/ Cumpăratorilor, așa după cum sunt prevăzute în OUG. nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vănzare de bunuri, precum și în actele normative incidente în materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.

3.     Dispoziții generale

3.1           Termenii și condițiile prezente definesc regulile de utilizare a magazinului online www.piesedaciaoe.ro , în continuare “Magazin Online” sau “Magazin”, de plasare a comenzilor pentru bunurile disponibile in magazinul online piesedaciaoe.rode livrare a Bunurilor comandate către Client, de achitare a prețului de vănzare al bunurilor de către Client Vânzătorului, regulile dreptului clientului de a anula comanda și de a se retrage din contract, regulile de depunere și examinare a reclamațiilor și regulile de plasare a materialelor în magazin de către Clienți.

3.2           Pentru a utiliza Magazinul Online, inclusiv vizualizarea sortimentului Magazinului Online și plasarea comenzilor pentru Bunuri, este nevoie de: un dispozitiv terminal cu acces la rețeaua publică de Internet și un browser web precum Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari. Utilizarea software-ului care are impact asupra funcționării browserelor poate influența corectitudinea afișării Magazinului Online, prin urmare, pentru o funcționalitate completă a magazinului, acesta ar trebui să fie dezactivat. Pentru a plasa comenzi, este nevoie de un cont activ de poștă electronică (e-mail) și un număr de telefon.

3.3           Clientul este obligat să se abțină de la orice activitate, care ar putea afecta buna funcționare a Magazinului Online, inclusiv orice interfață în conținutul Magazinului sau elementelor sale tehnice, inclusiv furnizarea de conținut cu caracter ilegal. Este interzisă utilizarea Magazinului in alte scopuri decât utilizarea prevăzută a acestuia, inclusiv, trimiterea de spam, desfășurarea oricărei activități comerciale, publicitare, promoționale, de instigare, politice ș.a.m.d., pe paginile web ale Magazinului și orice activitate contrară prevederilor legii sau bunului simț.

3.4           Clientul este obligat de a furniza date conforme cu realitatea la sau în formulele de înregistrare pentru crearea Contului precum și de a actualiza imediat datele, inclusiv datele personale, furnizate Vânzătorului în momentul încheirii Contractului de Vânzare. Clientul are posibilitatea de a modifica în orice moment datele introduse în timpul creării Contului utilizând toate opțiunile disponibile în diverse secțiuni ale Contului.

3.5           De asemenea, clientului are obligația de a utiliza serviciile și funcționalitățile puse la dispoziție de către Vânzător în conformitate cu legislația în vigoare, cu prevederile acestor Termeni si Condiții, precum și cu regulile acceptate de către Vânzător, de a achita la termenul stabilit prețul și alte costuri stabilite de către Vânzător, în sumă totală, precum și de a prelua la timp Bunurile comandate.

3.6           Societatea Eurocar Service Teleorman, în masura permisă de lege nu va fi răspunzătoare pentru nici un fel de perturbări, inclusiv întreruperi în funcționarea Magazinului Online cauzate de forță majoră, acțiuni ilegale, ale unor terțe persoane sau pentru incompatibilitatea Magazinului Online cu infrastructura tehnică a Clientului.

3.7           Vizualizarea conținutului și a sortimentelor Magazinului Online nu necesită înregistrare.

3.8           Plasarea independentă a comenzilor de către Client pentru Bunuri este posibilă după înregistrarea în conformitate cu prevederile din paragraful 4. ale acestui document (Termeni și Condiții) și, de asemenea, fără înregistrare, ceea ce totuși, poate limita unele din funcționalitățile Magazinului.

3.9           Decontarea tranzacțiilor cu cardul de plată se efectuează prin intermediul procesatorului de plăți RomCard pe baza termenilor și condițiilor serviciilor disponibile la adresa: https://www.sibs.ro/solutii-institutii-financiare/ecommerce/ și pe baza regulamentului băncii Clientului.

3.10        Clienții pot lua legătura cu Societatea într-unul din urmatoarele moduri:

a)              prin trimiterea de corespondență scrisă la adresa Eurocar Service Teleorman SRL, Alexandria, str. București nr. 187, jud. Teleorman, cod postal 140073;

b)              prin formularul de contact disponibil la adresa de internet www.eurocartr.ro ; www.piesedaciaoe.ro

c)              sub forma unui mesaj electronic trimis la adresa comenzi@eurocattr.ro

d)              prin telefon la numarul +40247317095;

e)              prin intermediul canalelor social media Eurocar Service Teleorman SRL.

Costurile utilizarii mijloacelor de comunicare la distanță menționate mai sus sunt suportate de Client. Astfel de comisioane sunt calculate în funcție de tarifele operatorului de telecomunicații ale cărui servicii le utilizează Clientul.

3.11        Eurocar Service Teleorman SRL livrează bunuri clienților Magazinului Online piesedaciaoe.ro pe teritoriul României.

3.12        Efectuarea serviciului care nu este comandat de Consumator se face pe răspunderea Eurocar Service Teleorman SRL și nu impune nici o obligație Consumatorului. Lipsa răspunsului din partea Consumatorului la un serviciu necomandat nu constituie consimțământul Consumatorului la încheierea contractului.

3.13        Eurocar Service Teleorman SRL ca parte a furnizării de bunuri acoperite de acești Termeni și Condiții, poate trimite Clienților anchete de evaluare a nivelului de satisfacție post-vânzare, legate de serviciul unei comenzi date.

3.14        Eurocar Service Teleorman SRL, ca parte a furnizării de bunuri acoperite de acești Termeni și Condiții, poate trimite Clienților, care au văzut sortimentul magazinului în calitate de Client conectat, informații privind coșul abandonat (dacă acel Client a adăugat ceva în coș). Astfel de informații vor avea ca scop permiterea Clientului de a finaliza acea comandă, fără a fi nevoie ca acesta să repete etapele pe care le-a realizat deja.

 

4.     Înregistrare

4.1           Pentru a cumpăra Bunuri din Magazinul Online, Clientul poate să își creeze un cont în Magazin în conformitate cu prevederile prezentei Termeni si Condiții, fapt ce facilitează în mod semnificativ utilizarea magazinului și ajută la o mai bună utilizare a tuturor funcționalităților Magazinului.

4.2           În scopul creării unui Cont, Clientul este obligat să se înregistreze în Magazin. Înregistrarea în Magazin este gratuită. Clientul poate plasa singur comenzi pentru a achiziționa bunuri din sortimentele Magazinului după ce se înregistrează și creează cont (conform cu prevederile din Termeni și Condiții prezente) sau fără a se înregistra, caz în care este suficient să furnizeze datele personale și de adresă necesare, care să permită realizarea comenzii fără înregistrare.

4.3           Înregistrarea în Magazin este posibilă prin completarea formularului de înregistrare.

4.4           În scopul realizării înregistrării prin folosirea formularului de înregistrare, Clientul este obligat să furnizeze o adresă de e-mail, parola, numele și prenumele și sexul, să accepte Termeni și Condiții, Politica de utilizare cookies, și sa citească Politica de confidentialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și politica de retur.

4.5           Ca urmare a înregistrării Clientului, va fi creat un cont, prin intermediul căruia Clientul poate achiziționa bunuri și utiliza alte funcționalități disponibile în Magazin, cum ar fi de exemplu verificarea statusului comenzii, istoricul comenzilor, istoricul și statusul retururilor sau posibilitatea de a descărca direct facturile și formularul de retur, precum și facturile ștorno, s.a.m.d.

4.6           După realizarea înregistrării, fiecare conectare la Magazin are loc prin utilizarea adresei de e-mail ca autentificare (login) și a parolei furnizate de Client în timpul Înregistrării.

4.7           Clientul este obligat să păstreze secrete datele de conectare (login-ul) și parola, precum și să le protejeze împotriva utilizării lor de către persoanele neautorizate. În limitele care rezultă din dispozițiile legale aplicabile în general, Clientul este responsabil pentru toate activitățile legate de utilizarea autentificării (login-ului) și parolei pentru un anumit cont din Magazinul Online, unde parola reprezintă o informație confidențială disponibilă doar Clientului.

4.8           Clientul poate solicita în orice moment ștergerea Contului. În acest scop, trebuie trimisă o cerere la adresa de e-mail comenzi@eurocartr.ro sau prin intermediul formularului de contact. După trimiterea mesajului, Contul va fi șters imediat.

 

5.     Reguli de utilizare a Magazinului Online

5.1           Clientul, care a înregistrat un Cont, poate utiliza toate funcționalitățile disponibile ale Magazinului Online, inclusiv plasarea comenzilor pentru Bunurile disponibile în sortimentul Magazinului Online.

5.2           Orice nereguli în funcționarea Magazinului pot fi raportate catre Societate (Eurocar Service Teleorman SRL) prin intermediul formularului de contact disponibil la următoarea adresă de internet: www.piesedaciaoe.ro sub forma unui mesaj electronic trimis la adresa comenzi@eurocartr.ro, prin telefon la numărul +40247317095 și prin intermediul canalelor de socializare ale Magazinului Online. Costurile utilizării mijloacelor de comunicare la distanță menționate mai sus sunt suportate de Client. Astfel de comisioane sunt calculate în funcție de tarifele operatorului de telecomunicații ale cărui serviciu le utilizează Clientul.

5.3           Cererile menționate la alineatul 5.2 din prezentul paragraf, vor fi luate în considerare în termen de 14 zile de la data notificării.

5.4           În cazul în care în Magazinul Online sunt introduse funcționalități adecvate, Clientul va putea publica in Magazinul Online materiele, care nu încalcă legile aplicabile în general, drepturile persoanelor terțe, inclusiv drepturile asupra proprietății materiale ale terților, drepturile personale ale terților precum și principiile coexistenței sociale (contrare principiilor coexistenței sociale considerate materiale incompatibile cu natura funcționalității Magazinului, care au fost postate pe pagina Magazinului – fară sens sau în afara subiectului, conținuturi, recenzii, materiale promoționale sau publicitare, inclusiv link-uri către pagini web. Materielele trebuie să fie în concordanță cu natura Magazinului, vanzare de piese și accesorii auto, unde au fost publicate – conținuturi, recenzii, etc., ar trebui să fie de fond și legate tematic de firul logic în care au fost postate, nu pot face publicitate sau promova serviciile, produsele sau întreprinderile altcuiva străin). Eurocar Service Teleorman SRL își rezervă dreptul de a controla și accepta Materialele pentru publicare în scopul de a se asigura că regulile de mai sus sunt respectate. Clientul, în momentul publicării unui anumit material:

a)              declară că este competent să posteze materialul respectiv în Magazinul Online, inclusiv că este de acord să îl pună la dispoziția unui cerc nelimitat de persoane,

b)             declară că materialul respectiv nu încalcă dispozițiile legale aplicabile în general, drepturile persoanelor terțe, inclusiv drepturile asupra proprietății materiale ale terților, drepturile personale ale persoanelor terțe sau principiile coexistenței sociale;

c)              prin postarea unui anumit material in Magazin (in special fotografii, conținuturi pe pagina web a Magazinului, recenzii, etc), îi acorda Eurocar Service Teleorman SRL licența de utilizare a acestor materiale. Această licență acoperă dreptul de utilizare de către Eurocar Service Teleorman SRL din materiale în activitățile Magazinului, inclusiv păstrarea acestora în resursele sistemului IT al Societății pe termen nelimitat, iar totodată pe perioada de 10 ani reproducerea materialelor prin orice tehnică (inclusiv tipărirea și tehnologia digitală) și diseminarea acestora, inclusiv introducerea lor pe piață, împrumutarea sau închirierea copiilor lor.

5.5           Eurocar Service Teleorman SRL oferă clienților săi posibilitatea de a exprima comentarii și opinii (recenzii) cu privire la produsele pe care le vinde. Recenziile și comentariile se află pe pagina de prezentare a produsului respectiv.

5.6           Eurocar Service Teleorman SRL iși rezervă dreptul de a refuza publicarea anumitor comentarii sau opinii, ăn special cele al căror conținut încalcă legea, normele sociale, decența, pot fi considerate ca o incitare la criminalitate, violență, discriminare rasială sau de altă natură sau încalcarea bunului renume al Eurocar Service Teleorman SRL.

6.     Procedura de plasare a comenzii

6.1           Pentu a plasa o comanda, Clientul ar tebui să se conecteze la Cont sau să aleagă posibilitatea de a plasa o comandă fără înregistrare.

6.2           Comandarea bunurilor în Magazin se poate realiza timp de 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână. În momentul plasării comenzii, Clientul confirmă că este conștient de faptul că realizarea comenzii atrage obligația de a plăti Bunurile achiziționate, precum și obligația de a acoperi costurile de livrare către Client sau obligația de a acoperi costurile metodei de plată alese de Client. De asemenea, în afara posibilității de a achiziționa Bunuri de către Client direct pe website-ul magazinului, comanda poate fi făcută și telefonic la numărul +40247317095 în timpul programului de lucru al Departamentului Vânzări, prin e-mail trimis la adresa  comenzi@eurocartr.ro sau cu ajutorul formularului de contact în timpul programului de lucru al Departamentului Vânzări.

6.3           Confirmarea pe loc prin selectarea butonului “confirmați și plătiți” (sau echivalentul acestuia).

6.4           În Magazin, pe lângă fiecare Bun, pe fișa produsului sunt prezentate informațiile despre Bunul respectiv și prețul acelui Bun.

6.5           Prețurile Bunurilor postate pe pagina web a Magazinului Online sunt exprimate in lei (RON) și includ TVA. Aceste prețuri nu includ:

a)              Costurile de livrare, care depind de metoda de livrare a Bunurilor selectate de Client. Ccosturile de livrare sunt indicate de fiecare dată în timpul alegerii metodei de livrare, cu excepția cazului în care se prezintă o altă informație în descrierea Bunului respectiv.

b)              Costurile percepute de operatorii de plăți în sumă care nu depășește costurile suportate de Eurocar Service Teleorman SRL în legătură cu metoda de plată aleasă de Client. În cazul în care metoda de plată este legată de necesitatea de a suporta costuri suplimentare de către Consumator, astfel de informații vor fi postate pe pagina de web a Magazinului online direct lăngă câmpul de selecție a acestui tip de plată.

6.6           Costul total al comenzii (adică prețul Bunurilor împreună cu costurile de livrare și eventualele costuri percepute de operatorii de plată) este prezentat de fiecare dată înainte de plasarea comenzii de către Client în rezumatul comenzii, menționat la pct. 6.10 de mai jos.

6.7           Promoțiile disponibile în Magazin nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care reglementările unei anumite promoții prevăd în mod clar altfel.

6.8           Clientul selectează Bunurile, care vor deveni obiectul comenzii și le plasează în Coșul Virtual, apoi, pentru a plasa comanda, Clientul efectuează activitățile în conformitate cu indicațiile și mesajele postate în Magazin. În scopul finalizării comenzii, este obligatorie furnizarea datelor de contact necesare pentru realizarea comenzii (nume, prenume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail)

6.9           Clientul alege metoda de livrare (modul în care va intra în posesia Bunurilor). În funcție de modalitatea de livrare sau de plată aleasă de Client, Clientul este obligat să furnizeze date suplimentare, în special date cu caracter personal (adresa), necesare pentru realizarea comenzii de către Eurocar Service Teleorman SRL

6.10        Înainte de a plasa o comandă pe computerul Clientului (sau un alt dispozitiv folosit de către aceste), este afișat un rezumat al comenzii, care indică bunurile comandate de Client, costurile de livrare, precum și costurile legate de metoda de plată aleasă de acesta. În cazul Clientului care nu deține un Cont și nu a acceptat anterior Termenii și Condițiile magazinului Online sau a Clientului care plasează comanda fără a fi autentificat (login în Cont), se cere și este necesar ca acesta să accepte mai întâi Termenii și Condițiile Magazinului Online. Apoi, Clientul selectează “Confirmați și plătiți” (sau echivalentul acestuia) în scopul plasării comenzii.

6.11        Eurocar Service Teleorman SRL are dreptul să introducă un număr maxim de bucăți legate de un anumit Bun acoperit de o singură comandă.

6.12        Eurocar Service Teleorman SRL își rezervă dreptul de a introduce necesitatea confirmării comenzii cu plată la livrare. Comenzile cu plata la livrare care nu sunt confirmate, vor fi anulate automat.

6.13        Informația despre disponibilitatea Bunurilor este disponibilă pe fișa produsului de pe pagina de web a Magazinului.

6.14        În cazul unei disponibilități limitate a Bunurilor, Eurocar Service Teleorman SRL va informa Clientul cu privire la lipsa Bunurilor, la prelungirea termenului de realizare a comenzii sau anularea comenzii, prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail furnizată de Client sau prin transmiterea informației prin telefon la numărul indicat de Client, în termenul care rezultă din legea general aplicabilă. În acest caz, Clientul poate să confirme că este în continuare interesat de realizarea comenzii sau, în absența unui anumit Bun sau a lipsei de voință a Clientului de a realiza în continuare comanda, comanda va fi anulată imediat și Clientul va primi o rambursare a prețului plătit în termen de 14 zile de la data anulării comenzii respective, adică de la data la care magazinul va primi informația despre anularea comenzii de către Client sau de la trimiterea de către Client a informației despre anularea comenzii de către Eurocar Service Teleorman SRL, în cazul în care Eurocar Service Teleorman SRL va avea dreptul să facă acest lucru.

6.15        Datorită creșterii dinamice a comenzilor, în unele cazuri informația despre disponibilitatea Bunurilor poate avea un caracter estimativ. Societatea va depune toate efortulile pentru a se asigura că Bunurile sunt disponibile în mod continuu.

6.16        Informatiile cu privire la numărul de bunuri vândute, afișate pe pagina de prezentare a produsului, au doar caracter ilustrativ și pot diferi de numărul real al produselor vândute (nu includ retururile și retragerile din contract), și nu pot constitui bază pentru orice fel de pretenții împotriva firmei Eurocar Service Teleorman SRL.

6.17        Eurocar Service Teleorman SRL nu este responsabilă pentru problemele legate de confirmarea comenzii efectuate prin e-mail, care rezultă din setările serverelor de e-mail ale contului de e-mail al Clientului, precum și din configurația individuală a securității computerului acestuia și a programelor de e-mail cu ajutorul cărora este plasată comanda.

6.18        Plasarea comenzii de către Client înseamnă trimiterea către Eurocar Service Teleorman SRL a unei oferte de încheiere a unui contract de vânzare (cumpărare) pentru Bunurile comandate.

6.19        Contractul Între Eurocar Service Teleorman SRL și Client va fi încheiat:

a)              în raport cu Bunurile pentru care Clientul efectuează plata în avans – din momentul primirii plății de catre Sociatete;

b)             în raport cu Bunurile pentru care plata este realizată la livrare – din momentul plasării comenzii, cu condiția că dreptul de proprietate asupra Bunurilor va reveni Cumpărătorului din momentul livrării Bunului și achitării prețului pentru acesta.

6.20        Societatea își rezervă dreptul de a limita metodele de livrare și metodele de plată în raport cu Clientul, care nu ridică Bunul livrat prin intermediul firmei de curierat (sau al unei alte forme de livrare specificată in Termeni și Condiții ale magazinului).

6.21        Dacă în timpul folosirii uneia dintre funcționalitățile Magazinului (în special înregistrarea unui cont sau plasarea unei comenzi), Clientul furnizează date cu caracter personal incorecte sau false sau date personale ale unei alte persoane decât ale Clientului, Societatea își rezervă dreptul de a șterge astfel de date. Societatea, în măsura posibilității, prin utilizarea formelor de contact disponibile, va informa Clientul despre ștergera acestor date și despre necesitatea de a furniza către Eurocar Service Teleorman SRL datele corecte.

6.22        În cazul în care Clientul furnizează date incorecte sau inexacte sau datele cu caracter personal ale unei alte entități decât ale Clientului, Eurocar Service Teleorman SRL nu va fi răspunzătoare pentru nelivrare sau întârzierea livrării obiectului comenzii în măsura maximă permisă de lege.

 

7.     Bunuri

7.1           Informațiile despre Bunurile disponibile în Magazinul Online constituie o invitație la încheierea unui contract în acord cu art. 2. pct. 7 din OUG nr. 34/2014.

7.2           Eurocar Service Teleorman SRL își rezervă dreptul de a modifica pe parcurs prețurile Bunurilor și de a realiza și de a anula tot felul de campanii promoționale și reduceri. Dreptul menționat în fraza anterioară nu afectează comenzile plasate înainte de intrarea în vigoare a midificării prețului, condițiilor și termenilor campaniilor promoționale sau reducerilor.

7.3           Schimbul Bunului are loc în condițiile stabilite în Politica de retur disponibilă în Magazin.

8.     Modificări ale comenzii

8.1           Clientul poate face modificări in Coșul Virtual până în momentul plasării comenzii, unde statusul comenzii este vizibil în Contul Clientului în fila “Contul meu” (sau echivalentul acestuia). Modificările pot include renunțarea în totalitate sau la o parte din Bunurile comandate selectate în Coșul Virtual.

8.2           Modificarea adresei de livrare indicată de Client poate fi efectuată numai până în momentul plasării comenzii. În alte cazuri, Clientul poate face astfel de modificări numai după ce a contactat Departamentul Vânzari, căruia îi transmite o instrucțiune adecvată.

9.     Livrări

9.1           Comenzile plasate pentru Bunuri sunt procesate de luni până vineri, cu excepția cazurilor în care Societatea nu ia decizia de a realiza comenzile pentru Bunuri și în alte zile. Societatea începe realizarea comenzii imediat, în conformitate cu informațiile privind disponibilitatea Bunurilor postate pe site-ul Magazinului Online (sub rezerva eventualelor întârzieri legate de indisponibilitatea Bunurilor). În cazul comenzilor pentru Bunuri platite înainte de data livrării (în avans), Societatea începe realizarea comenzii după ce plata a fost procesată în conformitate cu informațiile privind disponibilitatea Bunurilor postate pe site-ul Magazinului (sub rezerva eventualelor întârzieri legate de indisponibilitatea unui anumit Bun).

9.2           Comanda este procesată numai dacă datele legate de adresă furnizate de Client nu ridică nici o îndoială. Orice îndoieli privind datele de livrare vor fi clarificate pe parcurs cu Clientul care a plasat comanda. Societatea nu este responsabilă pentru întârzierile în livrarea Bunurilor rezultate din furnizarea incorectă a adresei de livrare de către Client.

9.3           Bunurile sunt livrate conform alegerii Clientului. Metodele de livrare disponibile și costurile acestora, pe care Clientul este obligat să le suporte sunt indicate la realizarea comenzii.

9.4           Data livrării Bunurilor depinde de metoda de livrare aleasă de client, în orice caz, termenul de livrare nu poate depăși 30 zile lucrătoare de la data trimiterii confirmării comenzii către Client sau de la procesarea plății în contul bancar al Eurocar Service Teleorman SRL.

9.5           Clientul ar trebui să verifice coletul, în special ambalajul acestuia, la ridicarea coletului cu Bunul comandat. În cazul Bunurilor deteriorate în timpul transportului realizate de către entitatea care furnizează servicii de curierat sau poștale, ar trebui întocmit un proces verbal de constatare a daunelor și de refuzare a ridicării coletului în prezența curierului, iar totodată firma Eurocar Service Teleorman SRL trebuie să fie informată cu privire la acest fapt prin intermediul postei electronice comenzi@eurocartr.ro. Eurocar Service Teleorman SRL sugerează verificarea conținutului coletului în prezența curierului.

9.6           În cazul în care Clientul refuză să ridice sau nu ridică coletul cu Bunul comandat, coletul va fi returnat către Eurocar Service Teleorman SRL. În cazul efectuării plății de către Client înainte de livrarea Bunului, returnarea sumei achitate va avea loc în termen de 14 zile de la data livrării coletului cu Bunul comandat la punctul de returnare.

10.  Metode de plată și începerea procesării comenzii

10.1        În timpul plasării unei comenzi,  Clientul poate alege următoarele tipuri de plată:

a)     Plata la livrare (ramburs)

b)    Plata prin card prin intermediul procesatorului de plăți RomCard

10.2        Clientul poate plasa o comandă numai cu livrare pe teritoriul României

10.3        Societatea poate introduce, de asemenea, metode de plată suplimentare, inclusiv prin intermediul unor plăti electronice, altele decât cele menționate mai sus, sau de tip bonuri, vouchere.

10.4        Societatea furnizeavă Clientului dovada cumpărării Bunului.

10.5        Clientul își exprimă acordul de a primi facturile pe cale electronică, acordul fiind dat în momentul acceptării Termenilor și Condițiilor Magazinului Online.

11.  Reclamația

11.1        Eurocar Service Teleorman SRL are obligația de a asigura conformitatea bunurilor oferite în Magazin prin contractul încheiat cu Clienții săi, conform prevederilor legislației în vigoare (OUG nr. 140/2021, art. 9 și 11).

11.2        Societatea este răspunzătoare față de Client în cazul neconformității Bunurilor în condițiile prevăzute de reglementările de mai jos:

a)              În cazul în care Clientul este Consumator – conform prevederilor art. 9 și 11 din OUG nr. 140/2021.

b)             În cazul în care Clientul nu este Consumator și nici o persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci când din conținutul prezentului contract rezultă că nu este de natură profesională pentru persoana respectivă – conform art. 2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorului, republicată cu modificările și completările ulterioare.

11.3        Societatea este responsabilă față de Client în cazul neconformității conținutului digital  cu contractul conform condițiilor prevăzute în reglementările legislative, atunci când Clientul este Consumator, in special art. 9 alin. 3, din OUG nr. 140/2021.

11.4        Societatea va examina fiecare reclamație și va oferi un răspuns cu privire la modalitatea de procesare a acesteia, nu mai târziu de 30 de zile de la data depunerii reclamației. Societatea va notifica Clientul cu privire la soluționarea reclamației prin e-mail sau prin scrisoare (poștă), în funcție de ce detalii de contact vor fi indicate de Client în momentul depunerii reclamației.

12.  Garanția produselor

12.1        Bunurile comercializate prin Magazinul Online  de catre Eurocar Service Teleorman SRL sunt însoțite de factura fiscală și certificat de garanție și sunt interschimbabile cu piese originale conform cataloagelor și listelor editate de producători.

12.2        Garanția legală este oferită Bunurilor care prezintă defecte de fabricație în conformitate cu prevederile OUG nr. 140/2021 și cu OG nr. 21/1992, republicată cu modificările și completările ulterioare. Clientul care este Consumator trebuie să informeze Vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garantie.

12.3        Când se constată că reclamația este întemeiată în sensul prevăzut de lege, Clientului care este Consumator i se va repara sau înlocui Bunul în termen de 14 zile calendaristice. În orice alte cazuri reclamația va fi soluționată in termen de 30 de zile calendaristice.

12.4        În cazul în care Bunul este înlocuit în perioada de garanție:

a)              daca Clientul este consumator, Bunul înlocuitor va beneficia de un nou termen de garanție, conform legii;

b)             în oricare altă situație Bunul înlocuitor va beneficia de o perioadă de garanție egală cu perioada de garanție rămasă pentru Bunul inițial.

12.5        Dacă se constată, în urma examinării Bunului că este necesară o expertizare tehnică în condițiile art. 13 alin.(2) din OG nr. 21/1992 în vederea stabilirii viciilor/ neconformităților sesizate și cauza acestora, Bunul va fi trimis producătorului pentru constatarea acestor vicii. Rezultatul acestei expertize se va comunica către Client in termen de 14 zile de la primirea raportului de expertiză.

12.6        Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație, Bunurile care prezintă acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, în conformitate cu prevederile legale.

12.7        Termenul de garanție curge de la data înscrisă pe factura fiscală. În termenul de garanție se asigură garanția Bunurilor defecte din cauze neimputabile Clientului consumator, prin reparare sau înlocuire.

12.8        Garanția pentru Bunuri -  piese auto  este valabilă doar în conditiile în care piesele sunt montate într-un service autorizat de către Registrul Auto Român (R.A.R)se acordă astfel:

a)              24 luni de la data vânzării pentru piese de schimb cu folosință îndelungată. Piesele de folosință îndelungata sunt: ambreiaje, casete de direcție, arcuri, amortizoare, articulații, planetare, elemente de caroserie, elemente de frânare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, compresoare, tobe și țevi de eșapament, piese de electromotor și alternator, piese de motor în mișcare, etc.

b)             24 luni de la data vănzării pentru acumulatori auto.

c)              30 zile pentru consumabile. În catogoria consumabilelor intra următoarele categorii de piese : filtre, becuri, ștergătoare, lichide (uleiuri, aditivi, antigel etc.), burdufe cauciuc, bujii, garnituri, simeringuri, curele de transmisie și distribuție, etc.

12.9        Vânzătorul este exonerat de răspundere privind garanția sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

a)              piesele nu au fost montate într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român pentru tipul de manoperă executată,

b)              piesele s-au defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate,

c)              piesele au fost utilizate pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului

d)              piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se înlocuiau,

e)              piesele s-au uzat datorită suprasolicitării, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autovehiculului,

f)               atelierul de reparații care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător,

g)              autovehiculul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de producător sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare,

h)              autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice)

i)               piesele prezintă urme de lovituri, zgrieturi, îndoituri, rupturi, deformări chimice sau mecanice sau sunt uzate datorită exploatării normale.

13.  Renunțarea la comanda și retragerea din contract

13.1        Clientul care este Consumator (persoană fizică) are dreptul  de retragere din contract  conform OUG nr. 34/2014 în termen de 14 zile (art. 9/1 “Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”).

13.2        Eurocar Service teleorman SRL vă ofere produse de foarte bună calitate ale celor mai cunoscuți producători din domeniu. Înainte de a face comanda, parcurgeți informațiile și imaginile care însoțesc Bunul dorit pentru a vă face o imagine clară și completă, și verificați dacă produsul corespunde necesităților dumneavoastră din toate punctele de vedere. Dacă detaliile furnizate nu sunt suficiente, scrieți-ne la comenzi@eurocartr.ro Vă stăm la dispoziție cu orice alte informații pe care le solicitați.

13.3        Pentru retragerea din contract Clientul care este Consumator trebuie să depună o declarație de retragere din contract la adresa de e-mail comenzi@eurocartr.ro

13.4        Nu se admite retur pentru Bunurile aduse pe comandă la cerința expresă a Clientului.

13.5        Bunurile pot fi returnate conform Politicii de retur.

14.  Jurisdicție

Legea aplicabilă este legea română. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau încetarea prezenților Termeni și Condiții se vor rezolva pe cale amiabilă de către reprezentanții părților. În cazul imposibilității realizării unei înțelegeri între părți, soluționarea litigiului revine instanțelor de judecată de la sediul Vânzătorului.

15.  Dispoziții finale

Prezentele Termeni și Condiții se completează cu:

Politica de confidentialitate

Politica de utilizare cookies

Politica de retur